Dijital Teknolojimiz
İş Süreçlerine Dijital Boyut
Dijital Sistemlerimiz ile İş Süreçlerinde Yeni Bir Boyut
Gelişen sektörün ve müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda geliştirdiğimiz dijital sistemlerimiz ve uygulamalarımız ile iş takibi, arşivleme, raporlama, veri transferi gibi birçok alanda, müşterilerimizin çözüme hızlı ve kolay bir şekilde ulaşmalarını sağlıyoruz.
01
GÜMRÜK İŞ TAKİP SİSTEMİ
Müşterilerimiz kendilerine tanımlanan özel kullanıcı adı ve şifre ile web sayfamız üzerinden Web-Gümrük’e erişerek, gümrük ve muhasebe işlemleri başta olmak üzere tüm iş süreçlerini takip edebilir ve diğer raporlara erişebilirler.
02
KIZILKAYA MOBİL UYGULAMA
Kızılkaya mobil uygulaması ile tüm bilgiye istenilen yerde ve zamanda erişilebilir. Beyanname görüntüleme, iş takip süreçleri kontrolü, raporlama ve daha fazla içeriğe anında ulaşılabilir.
03
DİJİTAL ARŞİVLEME
Gümrük işlemleri süreçlerine dahil olan tüm belgeler, fatura & dekont işlemlerinin de tamamlanması ile taranarak dijital ortamda ilgili dosyaya eklenmektedir. Böylelikle müşterilerimiz, online ortamda istedikleri dosyaya erişim sağlayarak, işlemler esnasında arşivlenmiş tüm evraklara ulaşabilirler.
04
RAPORLAMA
Müşterilerimizden gelen talepler doğrultusunda ihtiyaç duyulan bilgiler data havuzundan alınıp, genel ve özel raporlamalar şeklinde hazırlanarak belirlenen zamanlarda belirlenen kişilere iletilmektedir.
05
BİLGİLENDİRME MAİL SİSTEMİ (İŞ TAKİP)
Gümrük işlemleri süreçlerinin tüm aşamaları, ilgili dosyalarına iş takip kodları ile kaydedilir. Firmanın istek ve ihtiyaçları doğrultusunda durum bilgileri anlık olarak yetkili kişilerin mail adreslerine gönderilmektedir.
06
VERİ TRANSFERİ
Firmalarımız adına gerçekleştirilen işlemler ile ilgili oluşan tüm bilgiler dijital ortamda müşterilerimizin talepleri doğrultusunda XML, Web Service, Excel, Blockchain vb. yöntemleri ile iletilmektedir.
07
YAPAY ZEKA İLE BEYANNAME YAZIMI VE KONTROLÜ
İthalat ve ihracat süreçlerini daha hızlı ve verimli hale getirmek amacıyla, tüm evrakları gelişmiş yapay zeka algoritmalarıyla mail üzerinden otomatik olarak tarıyoruz. Bu evrakları birbirleriyle karşılaştırarak tutarlılığı kontrol ediyor ve uyumsuzlukları belirliyoruz. Uyumlu evraklar üzerinden otomatik beyanname oluşturarak gümrük süreçlerini kolaylaştırıyoruz.
08
ENTEGRASYONLAR
Tüm iş ortaklarınız ile, kullandıkları ERP sistemleri veya web servisleri üzerinden entegrasyon yapıları kurarak bilgi alışverişi yapmanızı sağlıyoruz.
• Beyanname Entegrasyonu
• Dijital Arşiv Entegrasyonu
• Muhasebe / Finans Entegrasyonları
• Diğer Lojistik / Kargo / ERP Entegrasyonları